Drukuj

 

W roku szkolnym 2022-23 uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w projekcie eTwinning "Waiting for Christmas in Europe". Głównym zadaniem projektowym było przygotowanie szkoły do świąt Bożego Narodzenia. Uczniowie tworzyli e-książki, e-kartki, dekoracje świąteczne oraz przygotowywali się do koncertu kolęd pod nadzorem nauczycieli.  Współpracując z partnerami z Europy polscy uczniowie wymieniali się wiedzą na temat europejskich krajów partnerskich i tradycji obchodzenia Świąt Bożego Narodzenia. W praktyce wykorzystywali umiejętności językowe oraz informatyczne. 
  • Zachęcamy do relacji ze wspólnego pieczenia pierniczków przez uczniów naszej szkoły.
Zespół nauczycieli języków obcych 
Drukuj

8 listopada w naszej szkole odbył się międzyszkolny konkurs FORDONIADA JĘZYKOWA.

Mieliśmy przyjemność gościć w swoich progach przedstawicieli następujących szkół:

- Szkoła Podstawowa nr 4

- Szkoła Podstawowa nr 17

- Szkoła Podstawowa nr 65

- Szkoła Podstawowa nr 67

- Niepubliczna Szkoła Podstawowa nr 4 z Ciela.

W ramach spotkania uczniowie przygotowali prezentacje drużyn w języku obcym oraz charakterystykę typowego Anglika lub Niemca. Pozostałe konkurencje wymagały od uczniów szerokiej wiedzy z obu języków.  Drużyny rywalizowały rozwiązując na czas krzyżówkę, pisząc dyktando w języku angielskim a na koniec stoczyły bitwę w quzie wiedzy o krajach anglo- i niemieckojęzycznych.

Emocji było sporo. Drużyny przybyły na spotkanie świetnie przygotowane, przebrane w stroje charakterystyczne dla prezentowanych krajów.

Zwycięstwo w turnieju odniosła Niepubliczna Szkoła Podstawowa nr 4 z Ciela, która zdobyła tym samym puchar Lidera Języków Obcych.

Na II miejscu uplasowała się Szkola Podstawowa nr 27, III miejsce zdobyła Szkoła  Podstawowa nr 65.

Wszystkim uczestnikom szczerze gratulujemy posiadanej wiedzy, życzymy dalszych sukcesów oraz mamy nadzieję na kolejne spotkanie  już za rok. 

Organizatorzy:

Katarzyna Konieczna-Jaroszewska i Anna Missima

1 

 11

 

Drukuj

W naszej szkole mamy już kilkunastu uczniów z Ukrainy. To właśnie dla nich zorganizowaliśmy w miniony poniedziałek piknik integracyjny. Zaproszone zostały wszystkie dzieci i ich najbliżsi. Ostatecznie w spotkaniu uczestniczyło około 50 Ukraińców.

Celem pikniku była nie tylko integracja dzieci, ale przede wszystkim zapomnienie choć na chwilę o problemach, z jakimi w ostatnim czasie przyszło się im zderzyć. Rodzice, którzy przybyli do Polski jeszcze przed wybuchem wojny, udzielili cennych wskazówek nowo przybyłym. To było naprawdę wspaniałe spotkanie dla wszystkich.

Dziękujemy z tego miejsca za okazane wsparcie wszystkim Darczyńcom- na spotkanie przyniesiono dużo ciast, owoców i przekąsek. Dziękujemy też Wolontariuszom oraz Pani Annie Furgała- Kujawa, których pomoc była bezcenna- malowanie twarzy, pomoc w podchodach czy warsztatach plastycznych, obsługa kuchni- to tylko cześć z zajęć, jakie im przypadły.

Naszą imprezę wzbogaciła też swoimi zajęciami z Zumby Pani Aneta Radecka, której również z całego serca dziękujemy!

Jesteście Wspaniali! Pozdrawiamy, Organizatorzy

Drukuj

PROJEKT EDUKACYJNY Z PROGRAMU E-TWINNING.

PENPALS

 

Wymiana tradycyjnej korespondencji z uczniami krajów europejskich.

Cele ogólne projektu:  

  1. Nawiązanie współpracy ze szkołami europejskimi. 
  2. Doskonalenie kompetencji językowych uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem języka angielskiego i niemieckiego. 
  3. Praktyczne wykorzystywanie wiadomości dotyczących tworzenia korespondencji w języku obcym.
  4. Zdobywanie wiedzy na temat innych kultur.

Harmonogram działań projektowych: 

Styczeń – Luty 2022r

ü  Zapoznanie z uczestnikami projektu - korespondencja za pośrednictwem platformy eTwinning.

Marzec 2022r

ü  Przygotowanie listu prezentującego najważniejsze informacje o sobie. Wysłanie listów za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

Kwiecień 2022r.

ü  Przygotowanie krótkiego nagrania video prezentującego swoje miasto oraz szkołę. Umieszczenie nagrań na platformie eTwinning.

ü  Kontakt z uczniami szkół partnerskich. 

Maj 2022r.

ü  Przesłanie listów będących odpowiedzią na korespondencję z marca.

ü  Kontakt z uczniami szkół partnerskich. 


Czerwiec 2021r.

ü  Przesłanie listów będących odpowiedzią na korespondencję z maja.

ü  Kontakt z uczniami szkół partnerskich. 

Przewidywane efekty: 

  1. Uczniowie zyskują wiedzę na temat europejskich krajów partnerskich.
  2. Uczniowie w praktyce wykorzystują umiejętności językowe. 
  3. Uczniowie nawiązują znajomości z uczniami z innych krajów europejskich, które mogą kontynuować po zakończeniu projektu szkolnego.

Serdecznie zachęcamy do udziału w projekcie!

                                                                                               Opiekunowie projektu  - Nauczyciele języków obcych

Drukuj

Z wielką radością informujemy, iż udało się nam pobić Światowy Rekord Guinnessa na najdłuższy łańcuch papierowych drzew, stworzonych w ramach projektu eTwinning „PAPE(R)ECORD”.

Wspólnie ze szkołami partnerskimi ozdobiliśmy 18100 papierowych drzew, z których każde 50 zostało wymienione na prawdziwe drzewo wsadzone w ogrodzie szkoły w Gratkom! Cieszymy się, że mogliśmy być częścią tak wspaniałego projektu i z niecierpliwością czekamy na nowe wyzwania partnerskie!

Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji na stronie:

https://www.youtube.com/watch?v=nIQjvsHwgCM&t=1s

 

Drukuj

 

 

Miło nam poinformować, że w ramach projektu międzynarodowego PEPE(R)ECORD -Stwórz swoje drzewo z papieru i weź udział w biciu światowego rekordu na najdłuższy łańcuch papierowych drzewek, na dzień dzisiejszy zrobiliśmy już prawie 250 drzewek. Jesteśmy dumni z każdego, zaprojektowanego przez naszych uczniów drzewka, macie niesamowity talent i głowy, pełne niekończących się pomysłów. Zapraszam wszystkich do obejrzenia fotorelacji z przebiegu projektu wśród uczniów klas 1-3.

Mamy nadzieję, że naszym wspólnym działaniem wpiszemy się do Wielkiej Księgi Rekordów Guinnessa.

Życzymy dalszych pomysłów i wytrwałości przy pracach

 

Wasze Panie od języków obcych JJJ

IMG_0355_wynik.jpgIMG_0356_wynik.jpgIMG_0357_wynik.jpgIMG_6038_wynik.jpgIMG_6041_wynik.jpgIMG_6042_wynik.jpgIMG_6045_wynik.jpgIMG_6046_wynik.jpgIMG_6049_wynik.jpgIMG_6055_wynik.jpgIMG_6057_wynik.jpgIMG_6058_1_wynik.jpgIMG_6058_2_wynik.jpgIMG_6058_wynik.jpgIMG_6062_wynik.jpgIMG_6063_1_wynik.jpgIMG_6063_wynik.jpgIMG_6064_wynik.jpgIMG_6067_wynik.jpgIMG_0353_wynik.jpgIMG_0354_wynik.jpg

Drukuj

 

 

Na lekcjach języka niemieckiego uczniowie w ramach zajęć z kulturoznawstwa poznają zwyczaje adwentowe w krajach niemieckojęzycznych. Jednym z nich, obok wieńca adwentowego czy jarmarków bożonarodzeniowych, jest kalendarz adwentowy, który służy do odliczania dni pozostałych do Bożego Narodzenia.

W grudniu odbył się w naszej szkole konkurs na najciekawszy kalendarz adwentowy:

„DER SCHÖNSTE ADVENTSKALENDER”.

Zadaniem uczniów klas siódmych i ósmych było wykonanie kalendarzy – słowniczków zawierających słówka z zakresu Świąt Bożego Narodzenia.

Do konkursu przystąpiło wielu uczniów, którzy wykazali się pomysłowością i kreatywnością w tworzeniu prac, zawierających zwroty świąteczne w języku niemieckim.

Trzeba przyznać, że nasi uczniowie wykazali się dużą pomysłowością i zaangażowaniem.

Wybór laureatów okazał się bardzo trudny, gdyż wiele prac budziło zachwyt i podziw swoją starannością wykonania.

Jury w składzie: Katarzyna Konieczna-Jaroszewska, Anna Missima oraz Katarzyna Krysiak, oceniało prace pod kątem estetyki, pomysłowości, ilości poświęconej pracy oraz zgodności z tematem.

A oto laureaci tegorocznej edycji konkursu:

I miejsce – Wiktor Wiśniewski, kl.7B

II miejsce – Natalia Barciszewska kl.8A oraz Piotr Wójcik kl.7B

III miejsce – Julia Okrasa kl.8B oraz Julian Melwiński kl. 7B.

Gratulujemy wszystkim uczestnikom JJJ

 

thumbnail_image0_wynik.jpgthumbnail_image1_wynik.jpgthumbnail_image2_wynik.jpgthumbnail_image3_wynik.jpgthumbnail_image4_wynik.jpgthumbnail_image5_wynik.jpgthumbnail_image6_wynik.jpgthumbnail_image7_wynik.jpgNatalia_B.2.jpg.jpgNatalia_B.3.jpg.jpgNatalia_B.jpg.jpgPiotr_W.2.jpg.jpgPiotr_W.21.jpg.jpgPiotr_W.3.jpg.jpgPiotr_Wjpg.jpgWiktor_W.2.jpg.jpgWiktor_W.3.jpg.jpgWiktor_W.jpg.jpg

 

Drukuj

 

 

W piątek, 25 września w naszej szkole odbył się Europejski Dzień Języków Obcych.

Głównym założeniem tego święta było promowanie wśród uczniów różnorodności kulturowej i językowej Europy jako bogactwa, które należy ciągle rozwijać i pielęgnować.

W tym dniu na wszystkich uczniów klas VII i VIII czekało wiele ciekawych punktów programu, miedzy innymi: 

  • Wspólne śpiewanie piosenek w j. niemieckim;
  • Quiz o krajach niemieckiego obszaru językowego;
  • Zabawy z orientacją na mapie oraz gry i zabawy sprawnościowe, uwzględniające znajomość niemieckiego słownictwa.

Dodatkowym elementem święta było przygotowanie przez uczniów gazetek oraz plakatów, które w ciekawy sposób ukazywały najważniejsze wiadomości i ciekawostki dotyczące poszczególnych państw.

Do uświetnienia tego dnia przyczynili się również młodsi uczniowie - wychowankowie świetlicy, którzy tworzyli i kolorowali flagi oraz loga związane z tym dniem.

 

5BB2685D-A515-42C1-BE71-ACDED43ACA97_1.JPG.JPGIMG_0059.jpg.jpgIMG_0062.jpg.jpgIMG_0064.jpg.jpgIMG_8348.JPG.JPGIMG_8381.jpg.jpg

Drukuj

 

 

Międzyszkolny Konkurs Świątecznej Piosenki Anglojęzycznej „Christmas Time Songs” 

        W grudniu 2019 r. uczniowie klasy IV a  wzięli udział w Międzyszkolnym Konkursie Świątecznej Piosenki Anglojęzycznej „Christmas Time Songs”   dla uczniów klas 4-6 szkół podstawowych w SP nr 65 .                      

        Przygotowali  i wykonali piosenkę świąteczną w języku angielskim Zmagali się z trudnym zadaniem, ponieważ jury oceniało stronę muzyczno-wokalną -walory głosowe, muzykalność, poprawność językową, znajomość tekstu, interpretację prezentowanych utworów oraz ogólny wyraz artystyczny.

      Mariusz Olszewski zaśpiewał piosenkę ,,Last Christmas” zespołu Wham. Patryk Corrigan wykonał tradycyjną angielską kolędę świąteczną ,, We Wish You  a Merry Christmas”.

Gratulujemy Mariuszowi Olszewskiemu I miejsca i Patrykowi Corriganowi II miejsca.

Joanna Nawrocka

Obraz 3284Obraz 3299

Drukuj

Chwalimy się naszą sztuką ludową na całym świecie. Przedstawiamy fragment dużego projektu z Mother's Global School w Indiach.

https://www.youtube.com/watch?v=P4spFWG_MPo

 

Metody aktywizujące przynoszą doskonałe efekty w postaci szybkiego przyswajania nowych wiadomości. Przedstawiamy klasę 5a oraz 5b podczas wyścigu Kahoot.
K. Chojnicka

pobrane.jpgpobrane_1.jpgpobrane_2.jpgpobrane_3.jpgpobrane_4.jpgpobrane_5.jpgpobrane_6.jpgpobrane_7.jpgpobrane_8.jpg

Drukuj

Lapbooki zamiast laptopów!

Przedstawiamy pięknego lapbooka na temat historii języka angielskiego, stworzonego przez naszego ucznia. Lapbooki sporządzamy komponując elementy, wyróżniając najważniejsze treści, chowając w koperty odpowiedzi, tworząc papierowe skrytki, zaklejając informacje godne szczególnej uwagi. Najważniejsza jest fantazja! Odchodzimy na moment od nowych technologii i przedstawiamy wybrane zagadnienie za pomocą materiałów papierowych.

K. Chojnicka
 
thumbnail_20190408_111504.jpgthumbnail_20190408_111508.jpgthumbnail_20190408_111520.jpgthumbnail_20190408_111528.jpg
 
Przedstawiamy kolejną aktywizującą metodą nauczania języka obcego.

K. Chojnicka

1.jpgthumbnail_20190321_102542.jpg

 

 

Dzień Pustej Klasy? My go celebrujemy!

 Po raz pierwszy dzień ten został zorganizowany w 2012 roku w Wielkiej Brytanii. Głównym jego celem jest propagowanie myśli, że poza szkołą, i poza klasą, też można się uczyć. Pod warunkiem, że znajdziemy trochę cienia.


K. Chojnicka

 

20190607_105424.jpg20190607_105439.jpg20190607_105444.jpg20190607_105844.jpg

 

 

 

Drukuj

Lekcja powtórzeniowa dawno nie była tak słoneczna!

K. Chojnicka

thumbnail_20190524_200226.jpgthumbnail_20190601_183609.jpgthumbnail_20190601_183748.jpgthumbnail_20190601_183900.jpgthumbnail_20190601_184009.jpg

Drukuj
Starsi uczą młodszych.
Tym razem uczennice ostatnich klas gimnazjum odwiedziły IVb, VIa oraz VIIb. Przekazały nam cenne informacje dotyczące angielskich czasów gramatycznych. Swoje prezentacje zakończyły testem wiadomości. Zarówno starsi, jak i młodsi poradzili sobie znakomicie z tym wyzwaniem.
K. Chojnicka
 
 
1.jpg2.jpg3.jpg
 
 
Uczennica klasy VIa pierwsza pokazała nam, że można!
Nasza biblioteczka książek anglojęzycznych niebawem się powiększy.

K. Chojnicka

20190405_132231.jpg20190405_132245.jpg

 

 

Drukuj
Uczeń klasy VIIb opowiada nam o swojej pasji.
 
 
My name is Gracjan and I'm interested in boxing.
I started training in 2017 so I have been training for 2 years.
I like boxing, this is my passion. At the beginning I was bad but when I trained harder and more often, I became better at what I was doing.
On Saturday I will have a competition in Włocławek. If I win, I'll be very happy. If I lose, I will need to correct my mistakes.
Then in August I’m going to be on the boxing camp in Karpacz for 8 days to train for my Polish Championship which will be in Łomża.
After the Polish Championship I'll fight in the European Championship.
I'm excited about those fights and I'm curious about what kind of opponents will be there.
My two coaches will be there with me: Rafał Okoński and Paweł Matuszewski.
They help me mentally and physically so I'm never afraid to fight when they are with me.
But both of them train me differently. Rafał teaches me techniques, however Paweł turns his attention at strength and condition. Both of them are really helpful - trust me.
I hope that my parents and coaches will help me to win both of the Championships.

Keep your fingers crossed!

IMG_20181110_161311.jpgIMG_20181110_171341.jpgIMG_20181110_195905.jpgIMG_20190212_200732.jpg

Drukuj
 Językowa gra planszowa.

Gra planszowa to niezawodne narzędzie edukacyjne. Przy większej grupie graczy trudniej jednak zapanować nad jej przebiegiem. Na szczęście tradycyjne planszówki wyruszyły ostatnio na podbój nowych technologii.

 

1.jpg3.jpg4.jpg

 

 

Drukuj

Budujemy dom! Angielski dom!

20190206_093629.jpg20190206_121519.jpg20190206_121549.jpg

 

 

 

Drukuj

 

Nasz zdolne uczennice przygotowały projekt językowy - QUESTION BOX. Przedstawiły stworzoną grę rówieśnikom oraz kolegom i koleżankom z młodszych klas.
K. Chojnicka

20181120_133328.jpg20181122_133244.jpg20181122_133400.jpg

 

 

 

Drukuj
Projekt czytelniczy w klasie IVb
Czytamy po angielsku i zbieramy naklejki.
K. Chojnicka
 
20190130_090557.jpg20190130_215553.jpg20190221_143039.jpg

Drukuj

O zaletach wykorzystania nowoczesnych technologii podczas zajęć z języków obcych nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. W klasie Vb bywa i nowocześnie i tradycyjnie.
K. Chojnicka

 

20181029_102622.jpg20181029_102934.jpg20181029_175211.jpg

 

 

Drukuj

 

 

Jak wysoka jest Statua Wolności? Jakiego koloru są angielskie budki telefoniczne? Kim byli rdzenni mieszkańcy Ameryki? Dzięki naszym gimnazjalistom, dzieci z IVb znają już odpowiedzi!
K. Chojnicka
beznazwy.pngbeznazwy1.png
Drukuj
Rozmowa z odgrywaniem roli.
Odgrywanie roli w języku angielskim wymagało od uczniów kreatywności, ale też skutecznie tę kreatywność rozwijało.
K. Chojnicka
 
50685949_2205433489524305_5846567104043548672_o.jpg50801713_2205433339524320_83495865041289216_o.jpg51032920_2205433306190990_826927405166755840_o.jpg
 
 
 

 

Drukuj
Piątkowe zajęcia "ANGIELSKI W SIECI" cieszą się dużą popularnością wśród naszych uczniów. Mimo później pory, humory nam zawsze dopisują.
K. Chojnicka
 
20181109_172422.jpg20181109_172701.jpg20181109_173230.jpg
 

Gra ‘Kim jestem?’ to świetny trening wyobraźni oraz zdolności językowych. Na lekcjach języka angielskiego rozwija umiejętność formułowania pytań, poszerza zasób słownictwa oraz ma wpływ na wychowanie emocjonalne uczniów.
Obejrzyjcie jak klasa 5b utrwalała zadawanie pytań w czasie Present Simple. Zabawa wymagała od uczniów umiejętności kategoryzacji, znajomości słownictwa (zawody) oraz dużego skupienia przy tworzeniu pytań. Poradzili sobie znakomicie.

K. Chojnicka

20181030_101739.jpg20181030_102022.jpg20181102_153602.jpg20181102_153613.jpg

Drukuj

Lekcja języka angielskiego na świeżym powietrzu, czyli coś dla umysłu i dla ciała - część II.

 

20180919_105045.jpg20180919_105058.jpg20180919_105433.jpg20180919_111831.jpg20180919_111945.jpg

 

 

Drukuj
 
 
20181016 193105
 
 
 
 
Wycieczka po krajach anglojęzycznych.
Czy wiesz jakiego koloru jest słynna brytyjska budka telefoniczna? Czy pamiętasz nazwiska prezydentów USA wykutych w Mount Rushmore? Kto podarował Stanom Zjednoczonym Statuę Wolności? Na te i wiele innych pytań związanych z symbolami krajów anglojęzycznych odpowie projekt klas I SP, IV SP i III gimnazjum. Zachęcamy do obejrzenia wystawy.
K. Chojnicka
Drukuj

Lekcja języka angielskiego na świeżym powietrzu, czyli coś dla umysłu i dla ciała.
K. Straszewska

 

20180618_090829.jpg20180618_133117.jpg20180618_133440.jpg20180618_133559.jpg

 

Drukuj

 

 

Kahoot i Quizlet to wspaniała platforma do interaktywnych konkursów, quizów, powtórek. Tym razem uczniowie klasy 5b wykorzystali telefony komórkowe oraz najnowocześniejszy sprzęt z monitorem interaktywnym do wyłonienia mistrzów w klasowym konkursie czasowników nieregularnych. Cóż to były za emocje!! Po dogrywce mistrzem został Maksymilian Ryżowicz 

Gratulacje dla wszystkich uczniów za ich trud i chęci! IMG 4217IMG 4622

Drukuj
 Ogólnopolski konkurs przedmiotowy PANDA 2018 z języka angielskiego
 
W końcu nadeszły oficjalne wyniki oraz dyplomy dla uczniów klasy 4a oraz 5b! Wspaniała wiadomość przed wakacjami. W ogólnopolskim konkursie przedmiotowym PANDA 2018 z języka angielskiego wzięło udział ponad 2000 tysiące uczniów. Wśród najlepszych z naszej szkoły został Nikodem Podraza- 7 miejsce i dyplom uznania! Serdecznie gratulacje również dla pozostałych uczestników: Krzysztof Jaskulski, Mateusz Iwanicki, Oliwier Lewandowski, Szymon Jędryczka, Maksymilian Ryżowicz, Igor Ryżowicz, Mateusz Affelski oraz Vanessa Nowak. Serdecznie gratuluję wszystkim uczniom osiągniętych wyników i zachęcam do wzięcia udziału w kolejnej edycji na przełomie listopada i grudnia. 
 IMG 4736
Adrianna Kowalska
Drukuj



11 maja nasza szkoła była gospodarzem Wielkiego Turnieju Sportowego, który odbył się w ramach Bydgoskiego Projektu Miejskiego - Szkoła Otwarta i Tolerancyjna. Podczas tego dnia odbyły się również interesujące zajęcia z językiem angielskim, wszystko oczywiście w duchu sportowym. Dzięki platformie GONOODLE dzieci muszą się ruszać, bo potrzebuje tego ich ciało i umysł. GoNoodle to platforma, na której zgromadzono wiele krótkich filmików z ćwiczeniami/tańcami dla dzieci i młodzieży w różnym stylu - dzieci ćwiczyły Zumbę Kids, elementy aerobiku, śmieszne wygibańce, fitness (Koo Koo Kangaroo, Maximo). Uczniowie mogli również pobiegać z symulatorem biegu (Run with us). Było dużo śmiechu i zabawy. 

IMG_4151.JPGIMG_4152.JPGIMG_4153.JPGIMG_4154.JPG

Adrianna Kowalska
Drukuj

Pizza - nie tylko Italiana!

Za nami smaczne lekcje gramatyki angielskiej.

K. Straszewska

20180320_082830.jpg20180320_082850.jpg20180320_082853.jpg20180320_082923.jpg20180525_101122.jpg20180525_101138.jpg20180525_101205.jpg

 

Drukuj

Prezentacje w języku obcym.

Kto choć raz w swoim życiu stanął w obliczu wyzwania zwanego „prezentacją”, wie jak trudne zadanie mieli uczniowie klas IIIA oraz IIIB. Jak poradzić sobie z tremą i przygotować płynną prezentację po angielsku? Spytajcie tych, którzy wystąpienie mają już za sobą.

K. Straszewska

20180517_114139.jpg20180517_120839.jpg20180518_080941.jpg20180523_090657.jpg20180523_091813.jpg20180523_092029.jpg20180524_114032.jpg20180524_115458.jpg

 

 

Drukuj

PIERWSZY ETAP KONKURSU GREAT DICTATION.

Eliminacje do Wielkiego Dyktanda z j. angielskiego już za nami. Niebawem ruszamy na kolejny etap konkursu. Trzymajcie kciuki!

K. Straszewska

20180509 131934

 

 

Drukuj
II MIEJSCE!
 
II miejsce dla Marty - naszej ‘Young Journalist’! Marta doceniona została za posługiwanie się językiem angielskim w zakresie nauki i techniki, wynalazków oraz nowinek technicznych.(zdjecia 4 i 5)
 
II miejsce w międzyszkolnym konkursie wiedzy o Irlandii! Święty Patryk byłby z nas dumny.(zdjęcia 1-3)
 
K.Straszewska
 
20180316_094630.jpg20180316_094924.jpg20180316_133323.jpg20180317_100900.jpg20180317_101618.jpg

Drukuj


Korespondencji międzyszkolnej ze szkołą z Wrocławia ciąg dalszy. Dziękujemy za życzenia. Po feriach zabieramy się za pisanie listów w języku angielskim do naszej zaprzyjaźnionej szkoły.

Podczas ostatnich zajęć z języka angielskiego przed feriami rozmawialiśmy jak bezpiecznie bawimy się podczas przerwy zimowej i jakie sporty zimowe są popularne w naszym kraju. Po przećwiczeniu słownictwa na platformie językowej, uczniowie wspólnie stworzyli jeden piękny plakat. 

IMG_3532.JPG.JPGIMG_3533.JPG.JPGIMG_3656.JPG.JPGIMG_3741.JPG.JPGIMG_3742.JPG.JPGIMG_3743.JPG.JPGIMG_3744.JPG.JPG

Drukuj

Magia na zajęciach z przedszkolakami. Angielskie misie ożyły i tańczyły dla nas!

23847739_1789975651301613_746861566_o.jpg.jpg23847901_1789975607968284_1565825575_o.jpg.jpg23874349_1789975894634922_2084132677_o.jpg.jpg23897326_1789975934634918_1971501535_o.jpg.jpg23949197_1789975574634954_288367239_o.jpg.jpg23961075_1789975884634923_525593039_o.jpg.jpg


 

Drukuj

,,Christmas Crossword” –konkurs dla klas piątych

Układanie i rozwiązywanie krzyżówek jest ciekawym urozmaiceniem lekcji,  miłym i efektywnym spędzeniem wolnego czasu oraz znakomitą gimnastyką umysłu. Zastosowanie ich na lekcjach angielskiego rozwija umiejętności językowe i  ułatwia zapamiętanie słówek. Uczniowie klas piątych wykazali się pomysłowością, kreatywnością oraz zdolnościami plastycznymi wykonując krzyżówki o tematyce świątecznej. Wiktoria Koszlaga i  Natalka Barciszewska –zwyciężczynie I miejsca wykonały unikalne krzyżówki w  dużym formacie. Uczestnikom konkursu językowego gratulujemy oryginalnych pomysłów i życzymy dalszych sukcesów!

 

Oto zwycięzcy i ich prace.

I miejsce

Wiktoria Koszlaga

Natalia Barciszewska

II miejsce

Wiktoria Jaroch

III miejsce

Natalia Wyrwicka

Klaudia Sołdyga

Fot. Joanna Nawrocka

IMG_20171214_154727.jpg.jpgIMG_20171214_154853.jpg.jpgIMG_20171214_154924.jpg.jpgIMG_20171215_122519.jpg.jpgIMG_20171215_132904.jpg.jpg


 

Drukuj

Konkurs językowy dla klas szóstych

IMG 20180105 093523

 

W grudniu 2017 roku odbył się szkolny konkurs dla klas szóstych pt. ,,Tradycje i zwyczaje bożonarodzeniowe w krajach anglosaskich”. Uczniowie wykazali się znajomością tradycji i zwyczajów bożonarodzeniowych obchodzonych w krajach anglojęzycznych oraz symboli bożonarodzeniowych  w języku angielskim.

 

Najlepszy był Gracjan Smorawski z klasy VI b–zdobywca I miejsca.

Drugie miejsce uzyskała Julia Malicka (kl.VIa).

Trzecie miejsce zajęli :Kacper Leoniak(kl.VIb), Kornel Mrówczyński (kl.VIb) , Szymon Kowalski(kl.VIa) i Marta Jażdżewska(kl.VIa).

Zwycięzcom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Fot. Joanna Nawrocka


 

Drukuj
I MIEJSCE!
I miejsce w Międzyszkolnym Konkursie Języka Angielskiego i Kultury Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych zdobyli uczniowie klasy 4b! Ogromne brawa dla uczniów klasy 4a, którzy otrzymali wyróżnienie!
19 grudnia w Młodzieżowym Domu Kultury nr 1 odbył się konkurs języka angielskiego. Uczniowie klas III-IV z bydgoskich szkół zachwycali pięknymi wierszami, rymowankami oraz znajomością słownictwa i tradycji angielskich. Jury było pod wrażeniem wysokiego poziomu wiedzy uczestników.
Bardzo się cieszymy i gratulujemy sukcesu!
Adrianna Kowalska
Karolina Straszewska
IMG_3584.JPGIMG_3586.JPGIMG_3591.JPGIMG_3600.JPG

Class book

Drukuj

Wesołe zabawy przy choince

Uczniowie klasy III b  śpiewali angielskie piosenki bożonarodzeniowe i tańczyli wokół choinki. Poznawali także słownictwo związane ze świętami , napisane na ogromnych papierowych bombkach. Taniec, śpiew , ruch to skuteczny sposób na szybką i przyjemną naukę języka.

Fot. Joanna Nawrocka

P1080207.JPGP1080209.JPGP1080210.JPGP1080214.JPGP1080217.JPG

W oczekiwaniu na święta Bożego Narodzenia

Na lekcji języka angielskiego uczniowie klasy Va uczyli się słownictwa dekorując choinkę serduszkami ozdobionymi  przymiotnikami określającymi święta Bożego Narodzenia.

Fot. Joanna Nawrocka

P1080195.JPGP1080197.JPGP1080198.JPGP1080199.JPGP1080201.JPGP1080203.JPG

 
Mikołajki
6  grudnia jest jednym z najbardziej wyczekiwanych dni w roku, bowiem tego dnia odwiedza nas Święty Mikołaj. W naszej szkole przybył osobiście i przemierzał szybkim krokami  po naszych korytarzach i salach. Spieszył się bardzo , ponieważ pragnął odwiedzić wszystkie grzeczne dzieci. Mikołaju, zapraszamy Ciebie za rok .
Fot. Joanna Nawrocka
 
Obraz_052.jpgObraz_054.jpg

 

Uczniowie  z klasy Va wykonali kolejną pracę projektową ,,Class book”. Każdy pisał o swoim wyglądzie zewnętrznym, zainteresowaniach ,osobowości  oraz podawał informacje co lubi, bądź nie. Efektem wspólnego wysiłku było powstanie klasowej książeczki o  uczniach ze wspaniałej klasy V a.

Fot.Joanna Nawrocka

P1080118.jpgP1080119.jpgP1080153.JPGP1080173.JPGP1080182.JPG

Classdojo

Drukuj

Zd nr 1. (3444)

ClassDojo towarzyszy nam na każdej lekcji języka angielskiego. Dzięki tej aplikacji uczniowie otrzymują sygnał o pozytywnym zachowaniu. Piękne i przyjazne potworki przypominają dzieciom o klasowych zasadach panujących na lekcji języka angielskiego. To prosty sposób na budowę niesamowitej społeczności klasowej w klasie 4 a.
 
 
Zd nr. 2 (3514)
Na lekcji powtórzeniowej dzieci otrzymały "frog puppet",pacynkę, która może zostać pomocnikiem na lekcjach angielskiego lub towarzyszyć dzieciom w domu. Uczennica klasy 4 a, Oliwia Grochowska, pokazała dzieciom swoją pracę.
 
 
 
Zd nr. 3 (3522)
 
Klasa 5b rozpoczęła pierwszą współpracę w pisaniu listów po angielsku, zaczynamy od szkoły w Polsce, a dokładnie z Wrocławiem. Uczniowie wylosowali kolegę/koleżankę, teraz przez cały rok szkolny będą pisali do jednego kolegi ze szkoły z którą współpracujemy. Wszystkie listy pakuję do jednej koperty/paczki i wysyłam na adres szkoły. Oto nasza pierwsza porcja listów z życzeniami świątecznymi. 
Adrianna Kowalska
IMG1.jpgIMG2.jpgIMG3.jpg

Spotkanie z Kahoot!

Drukuj

Dostęp do nowoczesnych technologii ułatwia naukę języków i czyni ją bardziej efektywną. 

Czasowniki nieregularne opanowane!
Fot. K.Straszewska
20171128_155719.jpg20171128_160916.jpg20171128_161138.jpg20171128_161210.jpg20171128_161334.jpg
Drukuj

Nasz uczeń Kacper Bartoszyński przeszedł do drugiego etapu konkursu językowego TEB Edukacja!

Gratulujemy!

Fot. K. Straszewska

FormatFactory1.jpgFormatFactory2.jpg

Drukuj

Jak co roku, rowniez i tym razem nasi gimnazjalisci mogli sprawdzic sie w konkurencji na mistrza angielskich czasowników nieregularnych.
W tym roku jednak, konkurs przybrał zupełnie inną formę. Uczniowie odpowiadali na pytania poprzez łatwy w obsłudze interfejs, na dobrze nam znanej platformie edukacyjnej Kahoot. Nie było latwo! Limit czasu spadał nawet do pięciu sekund na pytanie. Wyobraźcie sobie jakiego refleksu, opanowania, skupienia oraz wiedzy wymagał od naszych uczniów tegoroczny quiz!
Wyniki konkursu :
1st - Dorian Nalazek
2nd - Marta Boryczka
3rd - Kacper Bartoszyński

Zapraszam do galerii z przygotowań do konkursu oraz z samego 'Kahoot regular and irregular verb master contest'.

20170614_185751.jpg20170614_185919.jpg20170614_190034.jpg20170614_190143.jpg20170614_220034.jpg20170614_220732.jpg20170614_220911.jpg20170614_221409.jpg20170616_144414.jpg

Drukuj

Metoda stacji, zwana także „podróżą z przygodami”, umożliwia uczniom zdobywanie wiedzy przez doświadczenie. Na lekcji powtórzeniowej nasi uczniowie pracowali w grupach, wykonując zadania na trzech stanowiskach.

K.Straszewska

20170522_130547.jpg20170522_130740.jpg20170522_131201.jpg20170620_183905.jpg

Drukuj

Kuba Altmajer wykazał się wrażliwością na język poezji oraz dużą oryginalnością, za co został wyróżniony w międzyszkolnym konkursie ‘Between Lines’. Spośród 150 nadesłanych prac, to właśnie Kuby tłumaczenie przeszło do ścisłego finału!

Congratulations!

konkurs

fot. K. Straszewska

Debata za i przeciw.

Na lekcji języka angielskiego wytworzyła się zażarta dyskusja – CZY SPORT TO ZDROWIE? Choć podział był sztuczny i nie odzwierciedlał rzeczywistych poglądów uczestników dyskusji, nikt nie chciał odstąpić od swoich racji.

A to wszystko w języku angielskim!

debata 1  debata 2  debata 4  

debata 3

fot. K. Straszewska

Drukuj

Trudno wyobrazić sobie dziś skuteczną edukację bez użycia multimediów, a jednak czasem warto wrócić do tradycyjnych metod!

Podczas zabawy w sklep, uczniowie klasy 5b przećwiczyli wprowadzone wcześniej zwroty oraz przypomnieli sobie słownictwo związane z produktami spożywczymi. Wchodząc w rolę, klasa zaprezentowała cały proces związany z zakupami... I TO W JĘZYKU ANGIELSKIM!

Fot. K.Straszewska

FormatFactorythumbnail_20170313_131251.jpgFormatFactorythumbnail_20170313_131437.jpgFormatFactorythumbnail_20170313_131103.jpg

Drukuj

Kahoot to platforma do interaktywnych quizów. Uczniowie wykorzystują swoje telefony komórkowe do nauki słówek i struktur gramatycznych.
To już kolejna, obok QUIZLETU, platforma, którą bardzo polubiliśmy. W ogóle lubimy technologie pomagające nam w nauce języków. :)
Na zdjęciach uczniowie klasy 2B.
Fot. K. Straszewska.

20170614_185751.jpg20170614_185919.jpg20170614_190034.jpg20170614_190143.jpg20170614_220034.jpg20170614_220732.jpg20170614_220911.jpg20170614_221409.jpg20170616_144414.jpg

Drukuj

Na kolejnych zajęciach kulinarnych w języku angielskim uczniowie klasy IV a wykazali się wspaniałymi pomysłami wykonując niesamowite zwierzęta i rośliny z warzyw i owoców. Młodzi kucharze znakomicie opanowali sztukę kulinarną. Powstały prawdziwe  dzieła sztuki. A oto pomysłowi  twórcy i ich prace.

Fot. J. Nawrocka

FormatFactoryP10701831.jpgFormatFactoryP1070170.jpgFormatFactoryP10701711.jpgFormatFactoryP1070172.jpgFormatFactoryP1070173.jpgFormatFactoryP1070156.jpgFormatFactoryP1070160.jpgFormatFactoryP1070162.jpgFormatFactoryP1070163.jpgFormatFactoryP1070166.jpgFormatFactoryP1070168.jpgFormatFactoryP1070169.jpg

Drukuj

Najlepiej nauczyć się słownictwa i zwrotów związanych z jedzeniem podczas przyrządzania posiłków ,a dobrych manier w trakcie degustacji pysznych sałatek owocowych i warzywnych.  Zajęcia kulinarne w języku angielskim były atrakcyjne i absorbujące , a sałatki zdrowe i smaczne.

Fot. p.J.Nawrocka

FormatFactoryP1070129.jpgFormatFactoryP1070120.jpgFormatFactoryP1070122.jpgFormatFactoryP1070123.jpgFormatFactoryP1070127.jpg

Drukuj

Uczniowie z klasy IV a  zaprojektowali,  a następnie korzystając z różnych technik plastycznych wykonali  projekt wymarzonego  mieszkania.  Podczas  prezentacji  i omawiania  prac korzystali z poznanego słownictwa , zwrotów i wyrażeń językowych.

J. Nawrocka

FormatFactoryP1070101.jpgFormatFactoryP1070105.jpgFormatFactoryP1070114.jpgFormatFactoryP1070115.jpgFormatFactoryP1070116.jpgFormatFactoryP1070118.jpgP1070099.JPGFormatFactoryP1070099.jpg

Drukuj

W ramach lekcji kulturowej  klasa  I a i II a wspaniale bawiła  się szukając ukrytych jajek. Dzieci miały mnóstwo energii i  pomysłów,  gdzie znaleźć pisanki.  Znalezione skarby wkładały do koszyka i liczyły. Taką  zabawę warto powtórzyć. Szkoda tylko, że za rok.

J.Nawrocka

FormatFactoryP1070134.jpgFormatFactoryP1070136.jpgFormatFactoryP1070138.jpgFormatFactoryP1070141.jpgFormatFactoryP1070144.jpgFormatFactoryP1070146.jpgFormatFactoryP1070152.jpg

Drukuj

Na kolejnej  lekcji  języka angielskiego  uczniowie z klasy  IIb  poznawali  liczebniki w zakresie 100. Rapowanie oraz naśladowanie ruchem dostarczyło mnóstwo humoru i zabawy. Nauka liczebników stał się łatwiejsza i szybsza .

Fot. J. Nawrocka

FormatFactoryP1070087.jpgFormatFactoryP1070089.jpgFormatFactoryP1070091.jpgFormatFactoryP1070094.jpgFormatFactoryP1070096.jpgFormatFactoryP1070082.jpgFormatFactoryP1070084.jpgFormatFactoryP1070085.jpg

Drukuj

24 lutego w  szkole pojawiły się absolwentki naszego gimnazjum, Sara Borkowska i Zosia Mróz - członkinie Grupy Pierwszej Pomocy PCK przy XVLO. Przybliżyły uczniom klasy 6ab i 5b zagadnienia związane z udzielaniem pierwszej pomocy. Była resuscytacja krążeniowo-oddechowa, pozycja boczna bezpieczna, opatrunki na ranę szarpaną oraz otarcia.
Zajęcia odbyły się w ramach lekcji j. angielskiego, na których poznajemy słownictwo związane ze zdrowiem.
Fot. K. Straszewska, G. Mróz

FormatFactory16901714_1760926600600741_1573110525_n.jpgFormatFactory16901876_1760926603934074_1385312360_n.jpgFormatFactory16924083_1760926607267407_1522584298_n.jpgFormatFactory16924255_1760926587267409_1721497443_n.jpgFormatFactory12.jpgFormatFactory16.jpgFormatFactory19.jpgFormatFactory20.jpgFormatFactory21.jpg

Drukuj

Jakub Świderski, Dawid Wójcik i Piotr Ginko (uczniowie klasy 6b) reprezentowali naszą szkołę w międzyszkolnym konkursie z języka angielskiego zorganizowanym z okazji święta walentynek.
Gratulujemy zajęcia III miejsca!
Fot. G.Mróz

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpgFormatFactory5.jpg

Drukuj

Konstruowanie dialogów i ich prezentacja z wykorzystaniem własnoręcznie zrobionych pacynek jest doskonałą formą aktywnego uczenia się języka. Nasi uczniowie znakomicie wcielili się w rolę prezentowanych postaci. Dialogi były pełne humoru i zabawnych sytuacji.
Fot. A.Nawrocka

FormatFactory16003306_1352274778173518_1927347753846202564_n.jpgFormatFactory16142994_1352274881506841_5388187915406794345_n.jpgFormatFactory16143152_1352274718173524_6847346506828534039_n.jpgFormatFactory16194944_1352274604840202_4758555369521821192_n.jpgFormatFactory16196030_1352274824840180_2885143204963207141_n.jpgFormatFactory16265418_1352274694840193_5217216132690540775_n.jpgFormatFactory16265271_1352274938173502_5849669099586961843_n.jpgFormatFactory16265527_1352274664840196_2324272301837793463_n.jpgFormatFactory16265837_1352274528173543_7617486247855277509_n.jpg

Drukuj
Quizlet to platforma edukacyjna, za pomocą której nauka angielskich słówek, w naszych salach lekcyjnych, kojarzy się już ze śmiechem, zdrową rywalizacją, wyścigami, atrakcyjną grafiką oraz różnorodnością ćwiczeń.  Zestawy, które udostępniamy swoim klasom, obejmują materiał realizowany na zajęciach i wymagany na sprawdzianach. Poza salą lekcyjną, uczniowie również mogą utrwalać zadane zwroty, a my, nauczyciele, śledzimy ich postępy online
 
Fot. K. Straszewska
 
FormatFactorythumbnail_20170113_112309.jpgFormatFactorythumbnail_20170109_222110.jpgFormatFactorythumbnail_20170113_092807.jpgFormatFactorythumbnail_20170113_092910.jpgFormatFactorythumbnail_20170109_110927.jpgFormatFactorythumbnail_20170109_111218.jpgFormatFactorythumbnail_20170109_112116.jpg
Drukuj

Chociaż słowa piosenek świątecznych nie były łatwe, nasi uczniowie poradzili sobie znakomicie.

Fot. K.Straszewska

FormatFactorythumbnail_20161220_095845_001.jpgFormatFactorythumbnail_20161220_173506.jpgFormatFactorythumbnail_20161220_173630.jpgFormatFactorythumbnail_20161220_173818.jpgFormatFactorythumbnail_20161220_173921.jpg

Drukuj

Kto miał dziś czapkę Mikołaja na głowie, ten zwolniony był z odpowiedzi ustnej na ocenę. Na  języku angielskim uczniowie chętnie korzystali z tego przywileju.

All is not lost that is delayed :)

Fot. K.Straszewska

FormatFactory15320302_1658831307476938_1653212179_n.jpgFormatFactory15328170_1658831817476887_1793789188_n.jpgFormatFactory15328376_1658831260810276_255962004_n.jpgFormatFactory15403003_1658831447476924_2126083298_n.jpgFormatFactory15415923_1658831534143582_1588195885_n.jpgFormatFactory15415975_1658831744143561_1717083756_n.jpgFormatFactory15415986_1658831720810230_1877404354_n.jpgFormatFactory15416020_1658831820810220_1443453931_n.jpg

Drukuj

Pozytywny wpływ ruchu na rozwój jest od dawna tematem badań naukowców. My wiemy, że nasi sportowcy najchętniej uczą się poprzez ruch i dlatego od czasu do czasu wzbogacamy lekcje układami, scenkami, grami lub takimi atrakcjami jakie obejrzeć możecie poniżej.
Stopniowanie przymiotników w języku angielskim opanowane!

Oprac. K.Straszewska

FormatFactory20161108_095839.jpgFormatFactory20161108_100032.jpgFormatFactory20161108_102436.jpg

Drukuj

‘Who am I?’
Gra ‘Kim jestem?’ to świetny trening wyobraźni oraz zdolności językowych. Na lekcjach języka angielskiego rozwija umiejętność formułowania pytań, poszerza zasób słownictwa oraz ma wpływ na wychowanie emocjonalne uczniów.
Obejrzyjcie jak klasa 5b utrwalała zadawanie pytań w czasie Present Simple. Zabawa wymagała od uczniów umiejętności kategoryzacji, znajomości słownictwa (zawody) oraz dużego skupienia przy tworzeniu pytań. Poradzili sobie znakomicie!

Oprac. K.Straszewska

FormatFactory20161103_174344.jpgFormatFactory20161103_175128.jpgFormatFactory20161103_174805.jpgFormatFactory20161103_175219.jpgFormatFactory20161103_203223.jpg

Drukuj

MY FAMILY  ALBUM
Prace projektowe są ciekawą formą nauki języka. Rozmowy o rodzinie  stały się    doskonałą okazją do zaprezentowania  swojej rodziny  w języku angielskim. Czwartoklasiści wykazali się kreatywnością  i wykonali  pomysłowe albumy rodzinne.

Fot. Joanna Nawrocka

FormatFactoryP1060836.jpgFormatFactory14894523_1612491282110941_958533357_o.jpgFormatFactory14894612_1612491315444271_1983566399_o.jpgFormatFactoryP1060833.jpg

Drukuj

Co ostatnio czytałeś?
Zatrzymaj się przy naszej tablicy i zarekomenduj ostatnio przeczytaną książkę. Sprawdź też co czytają Twoi rówieśnicy!

I pamiętaj - CZYTANIE JEST MODNE!

20160919_104135 Max Szeroko 1024 Max Wysoko 768.jpg20160928_190633 Max Szeroko 1024 Max Wysoko 768.jpg20160919_094425 Max Szeroko 1024 Max Wysoko 768.jpg

Drukuj

Gry i zabawy leksykalne to znakomity sposób na urozmaicenie lekcji powtórzeniowej.

Prezentowana gra ‘Hangman’ pozwoliła nam przećwiczyć pytania w czasie Present Simple oraz utrwalić poznane słownictwo. Obejrzyjcie zdęcia - pamiętacie znaczenie tych słów?

20160616_130219.jpg20160616_130242.jpg20160616_131954.jpg20160617_100920.jpg20160617_101046.jpg

Drukuj

Jeśli ktoś myśli, że sport i nauka nie idą w parze, to nie zna jeszcze naszych pikarzy. Dziś przedstawiamy Wam utalentowanych sportowców z klasy 4b, którzy na lekcjach z języka angielskiego komunikują się wyłącznie po angielsku.

20160603_165723.jpg

Drukuj

W tym szczególnym dniu wszystko jest możliwe. Poznajecie to miejsce? Pracowania języka angielskiego zamieniła się w pełną przygód dżunglę, a studentki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego były tego dnia naszymi przewodniczkami.

Fot. p.K. Straszewska

FormatFactory20160601_122125.jpgFormatFactory20160601_122131.jpgFormatFactory20160601_122836.jpgFormatFactory20160601_124145.jpg

Drukuj

Zabawy leksykalne, ćwiczenia powtórzeniowe oraz nadrabianie zaległości z
języka angielskiego. To wszystko w przemiłej atmosferze, to wszystko w
towarzystwie naszych pomocników z I klasy gimnazjalnej!

Fot.p.K.Straszewska

IMG_4217.JPGIMG_4622.jpgIMG_4736.jpgFormatFactory2.jpgFormatFactory3.jpgFormatFactory4.jpgFormatFactorythumb.html.jpg

Drukuj

Gry i zabawy traktowane są często niesłusznie jak przerywnik w nauce, gdy tymczasem właśnie w ich trakcie uczymy się łatwiej i szybciej. Dziś grupa uczniów klasy I gimnazjum rozwiązywała zagadkę pewnej zbrodni. Na świeżym powietrzu rozwijali swoje kompetencje komunikacyjne, odgrywając role detektywa oraz podejrzanych.

Fot. p.K.Straszewska.

FormatFactory20160530_100357.jpgFormatFactory20160530_131431.jpg

Drukuj

Uczniowie klas szóstych SP27!

Otrzymaliśmy wyniki Sprawdzianu Szóstoklasisty z j. angielskiego. Udowoniliście, że rozumiecie, znacie, i potraficie posługiwać się językiem angielskim, bo 77% to bardzo dobry wynik. Ten wynik to dowód na to, że chcieliście pracować, powtarzać, utrwalać, przychodzić na zajęcia dodatkowe.  Gratulujemy naszym STUPROCENTOWCOM, czyli Maciejowi Pankau, Oskarowi Joppek oraz Michałowi Fornalowi. 

Życzmy dalszych sukcesów.

pani Karolina Straszewska i pani Grażyna Mróz.

P.S. Miało być 80%!!!

77.png

 

Drukuj

Nasi najmłodsi uczniowie mogą teraz liczyć na pomoc gimnazjalistów w opanowywaniu j. angielskiego. W maju ruszyliśmy z akcją STARSI UCZĄ MŁODSZYCH. W każdy poniedziałek, w świetlicy, w godzinach popołudniowych pierwszoklasiści mogą wspólnie ze starszymi kolegami odrobić zadanie domowe lub utrwalić słownictwo.

Poznajcie naszych GIMNAZJALISTÓW-POMOCNIKÓW.

MARTA to życzliwa, rzetelna i godna zaufania dziewczyna. Uwielbia czytać książki, lecz nie zatraca się w nich bez pamięci. Stąpa twardo po ziemi.

EMILIA to charyzmatyczna, muzykalna i obowiązkowa uczennica. Fonetykę języka angielskiego opanowała niemalże do perfekcji, podobnie jak teksty popularnych piosenek (tych w języku angielskim).


KUBA to uprzejmy, sumienny i bardzo ambitny uczeń naszej szkoły. Jeśli nie nad książkami, to spotkacie go z pewnością na boisku piłkarskim.

KACPER to niezwykle sympatyczny, skromny i kulturalny uczeń. Pomaga młodszym kolegom w nauce języka angielskiego, a sam pochwalić się może biegłą znajomością języka hiszpańskiego.

FormatFactory13275740_1452900531403351_1646288664_n.jpgFormatFactory20160524_124225.jpgFormatFactory20160524_124407.jpg

Drukuj

Czasami jest tak, że pewne zagadnienia zostały opanowane przez niektórych uczniów szybciej. Wykorzystujemy ich zatem do pomocy. Podczas lekcji powtórzeniowych tworzymy  strefę Best Students, do której  mogą podejść i poprosić o pomoc uczniowie, którzy jeszcze potrzebują dodatkowych ćwiczeń. Tutaj klasa szósta zmagająca się z porównaniem czasu past simple i present perfect oraz klasa piąta utrwalająca słownictwo związane z rozrywką.

FormatFactory13241624_1448873268472744_741652986_o.jpgFormatFactory13262392_1448874205139317_1930064949_o.jpgFormatFactory13271445_1448873061806098_1340570099_o.jpg

Drukuj

Tym razem na lekcję języka angielskiego na świeżym powietrzu wybrali się gimnazjaliści z klasy pierwszej. Ćwiczyli użycie czasu present continuous obserwując przyrodę.

13214860_1444402708919800_1143115102_o.jpgFormatFactory13231203_1444402755586462_1368565127_n.jpgFormatFactory13233273_1444402718919799_1418284321_n.jpgFormatFactory13242137_1444402722253132_829625938_o.jpgFormatFactory13250336_1444402765586461_1066199263_n.jpg

Drukuj

Jest wiosna zatem rozpoczynamy cykl lekcji językowych na świeżym powietrzu. Zobaczcie, jak uczniowie klasy 4b pracowali podczas lekcji powtórzeniowej.
Fot. K. Straszewska.

FormatFactory13225120_1444412235585514_317264281_o.jpgFormatFactory13225122_1444412242252180_867134613_o.jpgFormatFactory13233372_1444412065585531_839426916_n.jpgFormatFactory13234929_1444412128918858_199732673_o.jpg13187725_1444412092252195_1187286238_n.jpg

 

Drukuj

11 lutego 2016r.  odbył się konkurs z j. angielskiego dla uczniów klas szóstych ze szkół fordońskich. Naszą szkołę reprezentował trzyosobowy zespół w składzie: Amelia Żak, Kinga Gapińska, Wiktoria Jaranowska.
Gratulujemy wyróżnienia uczestniczkom oraz p. Karolinie Straszewskiej.

FormatFactory12736514_1364114973615241_8642576_o.jpgFormatFactory12695377_1364114886948583_29990701_o.jpgFormatFactory12696371_1364114960281909_128691829_o.jpgFormatFactory12696571_1364114933615245_1186029396_o.jpgFormatFactory12696846_1364114970281908_675020785_o.jpgFormatFactory12714150_1364114803615258_1849971664_n.jpgFormatFactory12714462_1364115043615234_626617365_n.jpgFormatFactory12722440_1364114990281906_56425349_o.jpg

 

Drukuj

Podajemy wyniki konkursu na mistrza czasowników nieregularnych w j.angielskim.
Konkurs odbył się 3 lutego, a wzięły w nim udział trzyosobowe zespoły ze wszystkich klas gimnazjalnych oraz z klas szóstych.
I miejsce - klasa IIB (Kacper Bartoszyński, Mikołaj Jaworski, Oliwia Jędraszczak)
II miejsce - klasa IA
III miejsce - klasa IIIB
Wszystkim uczestnikom i zwycięzcom gratulują i dziękują organizatorki konkursu: p. K. Straszewska i p. G. Mróz.

FormatFactory12695159_1362074957152576_1794339889_o.jpgFormatFactory12696116_1362074310485974_957601617_n.jpgFormatFactory12696347_1362074590485946_1760142445_o.jpgFormatFactory10574648_1362075363819202_1729358129_o.jpgFormatFactory12656462_1362075237152548_1354965035_o.jpgFormatFactory12666273_1362075110485894_285367762_n.jpgFormatFactory12669354_1362074697152602_963763979_o.jpgFormatFactory12669887_1362074817152590_1090803301_o.jpg

Drukuj

Lubimy śpiewać... bo to doskonały sposób na zapamiętanie nowych słówek, na uczenie się wymowy, akcentu i intonacji. I oczywiście doskonała zabawa.

FormatFactorylets sing a song.jpg

 

Drukuj

22 grudnia nasi uczniowie spotkali się na uroczystym koncercie kolęd w j. angielskim.

FormatFactory2 3a.jpgFormatFactory3.jpgFormatFactory4.jpgFormatFactory6.jpgFormatFactory12.jpgFormatFactory13.jpgFormatFactory9.jpgFormatFactory14.jpg

 

Drukuj

Nasi uczniowie na lekcjach j. angielskiego również przygotowywali się do  świąt. Dekorowaliśmy sale, przygotowaliśmy choinkę zrobioną z naszych dłoni, uczyliśmy się angielskich kolęd i wypatrywaliśmy śniegu.

FormatFactory12395570_1322713411088731_647069194_n.jpgFormatFactory12380737_1322882047738534_622215707_o.jpgFormatFactory12386624_1322882391071833_1453172878_n.jpgFormatFactory12395076_1322882244405181_1500714486_n.jpgFormatFactory12395402_1322713481088724_1249056454_n.jpgFormatFactory10153349_1322910627735676_1129438585_n.jpgFormatFactory938608_1322909431069129_500934593_o.jpg